Effectief verkopen in het MKB-bedrijf

Verkooptraining voor MKB Bedrijven

We leven in een communicatietijdperk. Iedereen is tegenwoordig overal en altijd bereikbaar. Bedrijven kunnen op elk gewenst tijdstip een communicatieboodschap uitsturen met als doel anderen te beïnvloeden in hun (koop)gedrag. Dat maakt dat de functie van marketing en verkoop belangrijker is dan ooit. Marketing en verkoop is nodig om de klant optimaal te bedienen, onderscheidend te zijn en om zo voldoende werk te kunnen genereren!

Speciaal voor MKB bedrijven bieden wij een praktische verkooptraining aan van vier sessies om te helpen bij het verbeteren van alle activiteiten die zijn gericht op het bevorderen van de verkoop van uw producten en diensten.

Modulen

Module 1: Wat betekenen de veranderingen in de markt? wat betekenen de veranderingen in de markt voor de positie van jouw bedrijf en de verkoop van jouw producten? 

Module 2:  Hoe ziet jouw klant je bedrijf? ben jij je bewust dat elk contact van jouw klant met jouw bedrijf bepalend is voor het beeld wat de klant van jouw bedrijf vormt? Aandacht voor het verbeteren van de Customer Experience. 

Module 3: Hoe communiceer jij in verkoopsituaties?  een verkoper moet goed kunnen communiceren. In deze bijeenkomst krijgt iedereen feedback over zichzelf: wat zijn de sterke punten en wat zijn de verbeterpunten. En hoe kunt u er voor zorgen dat uw klant u de order gunt? 

Module 4:  Hoe kun jij beter verkopen?  in de laatste bijeenkomst wordt de opgedane kennis en inzichten omgezet in concrete acties en persoonlijke aandachtspunten voor het effectief verkopen van producten en diensten.

Toelating

Er is geen minimaal vooropleidingsniveau voor deze opleiding vastgesteld.

Certificaat

Je ontvangt een certificaat van de training als je de opdrachten voldoende hebt afgesloten. Indien je het de opdrachten niet of onvoldoende hebt voltooid krijg je een bewijs van deelname.

Studiebelasting

Je volgt 4 bijeenkomsten gedurende de gehele studieperiode, in de schoolvakanties zijn er geen lessen. Daarnaast moet je rekening houden met zelfstudie, tijd voor het  maken van de  opdrachten.