Toepassen van Nieuwe Marketingconcepten voor Grafimedia (B2B)

Door internet zijn de marketing mogelijkheden enorm uitgebreid. Mede daardoor heeft marketing in de laatste jaren een geweldige ontwikkeling doorgemaakt. Het gaat er steeds meer om de klant een “positief gevoel” te geven, hen een “ervaring” te laten beleven of om jouw product of dienst te koppelen aan een bepaalde “life-style”.

In deze nieuwe workshop geven we een overzicht van het nieuwe marketing speelveld, waar andere marketingconcepten hun plaats hebben ingenomen. We maken inzichtelijk welke mogelijkheden er zijn voor uw bedrijf en hoe u dat kunt toepassen.

De belangrijkste nieuwe marketingtoepassingen passeren de revue met de voor- en nadelen van het toepassen er van.

De workshop is rijk aan voorbeelden en speciaal bedoeld voor werknemers die betrokken zijn bij commerciële processen in de organisatie, zoals accountmanagers, managers, marketeers en commerciële binnendienstmedewerkers.

Inhoud workshop

  • Het speelveld van de nieuwe marketing
  • Nieuwe marketingconcepten (crossmediaal, beleving, online)
  • Wat is nodig om deze concepten in uw bedrijf toe te passen?
  • Voor- en nadelen van de nieuwe marketingconcepten
  • Hoe zet je de nieuwe marketingconcepten concreet in?  

Waar, wanneer en kosten

Deze workshop wordt gegeven op aanvraag of Incompany. 

Voor data van deze workshop op open inschrijving georganiseerd,zie kalender of inschrijfformulier. 

De workshop vindt plaats bij Stivako op Schiphol-Rijk, van 16.00 tot 19.00 uur.

Kosten: € 149,-. excl. btw.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Stivako via 020-5435670 of e-mail: info@stivako.nl