Verkooptrainingen

We leven in het tijdperk waarin we omschakelen van analoge- naar digitale communicatie. Vrijwel iedereen is tegenwoordig 24 uur per dag online en bereikbaar. Bedrijven sturen op elk gewenst tijdstip hun communicatie via vele verschillende kanalen naar hun afnemers om die te beïnvloeden in hun (koop)gedrag. Dat maakt dat Marketing en Verkoop belangrijker zijn dan ooit. Marketing en verkoop is nodig voor een bedrijf onderscheidend te zijn en om zo waarde te kunnen toevoegen voor hun klant. Alleen als je toegevoegde waarde hebt kun je voldoende werk blijven genereren voor jouw bedrijf!

De trainingen:

Certificaat

Je ontvangt een certificaat van de training als je de opdrachten voldoende hebt afgesloten. Indien je het de opdrachten niet of onvoldoende hebt voltooid krijg je een bewijs van deelname.

Studiebelasting

Je volgt 4 bijeenkomsten gedurende de gehele studieperiode, in de schoolvakanties zijn er geen lessen. Daarnaast moet je rekening houden met zelfstudie, tijd voor het  maken van de  opdrachten.