Toekomst en strategie als thema is voor veel ondernemers vaak moeilijk en een ‘ver van ons bed show’. Voor de continuïteit van de organisatie is het echter belangrijk om hier mee bezig te zijn. Maar waar begint u dan precies? En hoe pakt u dit het beste aan? Wij helpen u graag met het beantwoorden van deze vragen, maar u kunt natuurlijk ook zelf aan de slag.

De Gouden Cirkel is een methode die u helpt met het opstellen of toetsen van uw strategie. De methode kijkt niet alleen naar wat u doet en hoe u dit doet, maar vooral naar waarom u het doet. En dat bepaalt vaak het verschil in de mate van succes bij bedrijven.

Heeft u zich ooit afgevraagd waarom een bedrijf als Apple zo succesvol is? Ik zal het u vertellen: zij denken, handelen en communiceren vanuit hun ‘waarom’. Precies! Mensen kopen niet wat u doet, maar waarom u het doet! Ter inspiratie kunt u het volgende filmpje bekijken: Golden Circle Simon Sinek.

Het starten met het opstellen van een strategie of toekomstvisie is moeilijk. Wij helpen u graag hierbij. Stivako heeft voor u de eerste stap naar een toekomstplan ontwikkeld, namelijk de workshop Bedrijfswijzer (Interne analyse). Elk . Aan het einde van deze workshop heeft u een duidelijk beeld van waar u en welke proiriteiten u zou moeten stellen om de prestaties van uw bedrijf te verbeteren.

Wilt u aan de slag? Of wilt u meer informatie? Mail naar info@stivako.nl of bel ons op 020-543 56 70 vraag naar Kaj de Ruiter.

Let wel: voor het effectief kunnen verbeteren van uw organisatie is een goede visie van groot belang. Verbeter uw organisatie met inzicht, focus, visie en actie!