Marketing en Customer Experience in coronatijd

“Customer Experience is hoe uw klanten hun contactmomenten met uw organisatie beleven". Een positieve ervaring is steeds belangrijker voor een organisatie, omdat klanten door de technologische mogelijkheden en grote informatiestromen steeds bewuster en kritischer zijn geworden. Klanten hebben meer keuzes en zijn minder loyaal. En klantloyaliteit is nog belangrijker dan klanttevredenheid. We leven nu dan ook in “the age of the customer”. Voor elk bedrijf is het daarom belangrijk geworden aandacht te besteden aan het actief beïnvloeden van een positieve beleving van klanten en andere stakeholders.  Dat varieert van een actuele website tot een kop goede koffie. Zo breed is het speelveld van de customer service.

Resultaat:

  • Door welke aspecten wordt de beleving van de klant beïnvloed
  • Aan de hand van praktijkvoorbeelden maken we de vertaling naar de eigen organisatie
  • Opstellen van verbeterpunten, zodat u direct aan de slag kunt gaan.

Informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Stivako via 020-5435670 of e-mail: info@stivako.nl.