Drukwerk scoort beter

Overtuigend nieuws voor marketeers en drukwerkinkopers. Maar zeker ook goed nieuws voor grafici. PrintMatters publiceert twee onderzoeken en een discussie die de kracht van print bevestigen.

Wij grafici weten natuurlijk allang dat print een perfect middel is en blijft om aandacht te trekken, te informeren en te scoren. In de net verschenen wintereditie van PrintMatters blijkt uit artikelen over een Europees onderzoek onder krantenlezers en een Canadees vergelijkend mediaonderzoek dat ‘print’ voor velen onontbeerlijk is en in vergelijking met digitale mail veel beter scoort. Naast deze nuttige informatie staat deze editie boordevol mooie drukwerkcases als de succesvolle uitgave Daphne’s Diary, DM-cases en vele andere printonderwerpen die drukwerkinkopers en marketeers informeren en enthousiasmeren.
Wilt u lezen wat uw doelgroep boeit? Ga naar printmatters.nu en neem een proefabonnement van twee  nummers voor slechts € 22,-. 

Bron: Graficus

 
   « Meer Nieuws...