Verkoopcursus voor MKB Bedrijven

We leven in een communicatietijdperk. Iedereen is tegenwoordig overal en altijd bereikbaar. Bedrijven kunnen op elk gewenst tijdstip een communicatieboodschap uitsturen met als doel anderen te beïnvloeden in hun (koop)gedrag. Dat maakt dat de functie van marketing en verkoop belangrijker is dan ooit. Marketing en verkoop is nodig om de klant optimaal te bedienen, onderscheidend te zijn en zo voldoende werk te kunnen genereren!

Speciaal voor MKB bedrijven bieden wij een praktische verkooptraining aan van vier sessies om te helpen bij het verbeteren van alle activiteiten die zijn gericht op het bevorderen van de verkoop van uw producten en diensten.

Vier sessies

De reeks is als volgt opgebouwd:

  • De veranderende markt: wat betekenen de veranderingen in de markt voor de positie van jouw bedrijf en de verkoop van jouw producten?
  • Customer experience: ben jij je bewust dat elk contact van jouw klant met jouw bedrijf bepalend is voor het beeld wat de klant van jouw bedrijf vormt? 
  • Persoonlijke feedback: een verkoper goed moet kunnen communiceren. In deze bijeenkomst krijgt iedereen feedback over zichzelf: wat zijn de sterke punten en wat zijn de verbeterpunten. En hoe kunt u er voor zorgen dat uw klant u de order gunt?
  • Hoe nu verder? In de laatste bijeenkomst wordt de opgedane kennis en inzichten omgezet in concrete acties voor het effectief verkopen van de producten en diensten.

Certificaat

Je ontvangt een certificaat van de training als je de opdrachten voldoende hebt afgesloten. Indien je het de opdrachten niet of onvoldoende hebt voltooid krijg je een bewijs van deelname.

Studiebelasting

Je volgt 4 bijeenkomsten gedurende de gehele studieperiode, in de schoolvakanties zijn er geen lessen. Daarnaast moet je rekening houden met zelfstudie, tijd voor het  maken van de  opdrachten.